O projektu archivujem.cz

O projektu archivujem.cz  - O projektu archivujem.cz

Projekt archivujm.cz je online platforma, která informuje o možnostech archivace dokumentů, o aukcích a marketingu, propagačních předmětech a různých zajímavostech ze světa reklamy.

Pro lepší pochopení cíle tohoto portálu jsme si pozvali k rozhovoru zakladatele projektu archivujem.cz a položíme mu nejzásadnější otázky, které nám pokládají návštěvníci nejčastěji.

Kdy a proč jste založili tento projekt?

Web archivujem.cz vznikl jako stránka naší firmy, ve které se věnujeme archivaci dokumentů pro ostatní firmy, živnostníky, ale také běžné občany. Mnoho z nás potřebuje mít důležité dokumenty archivovány nejen z důvodu legislativních, ale také i z důvodu právních, obchodních a také běžných. Například nabízíme službu i běžným občanům, kterým pomůžeme elektronicky archivovat důležité životní dokumenty, či smlouvy.

Nyní najdeme na webu ale i další sekce o reklamě, marketingu a dalších. Koho to napadlo?

Musím se skromně přiznat, že to byl můj nápad, který jsem i prvotní nesouhlas kolegů protlačil. Viděl jsem totiž sestupnou tendenci v poptávce po našich archivářských činnostech a proto bylo třeba rozšířit náš sortiment o nové nabízené služby.

Začali jsme trochu jinak, než je obvyklé. Začali jsme psát o zajímavých reklamách, marketingových událostech, legislativních změnách v reklamě, apod. Na základě toho jsme vytipovali poté služby, které bychom mohli dále nabízet. Zjistili jsme například, že je velký zájem o uchovávání předmětů vydražených v aukci, pro které zatím nový majitel nemá vhodné prostory.

Díky tomu nám přibývají neustále noví zákazníci, jelikož jsou dražitelé těchto aukcí také často majiteli firem a rovnou jim můžeme nabídnout i náš hlavní produkt: archivování.

Kdo vše se o tento projekt stará a jaká je vaše role?

Tento projekt mají na starosti tři lidé v naší firmě. Ale každý z našich zaměstnanců může přijít a dát tip na zajímavý článek, nebo informaci, která ho zaujala. Takovéto články bývají poté nejúspěšnější. Pokud někomu utkvěla v paměti nějaká informace, která mu stála za to, aby nám ji do redakce poslal, pak je taková informace zajímavá i pro další čtenáře. A článek tak nevzniká jen proto, aby nějaký byl.

Má role je spíše manažerská. Dohlížím na to, aby byl pravidelně publikován co nejlepší obsah. Někdy zastoupím kolegy a napíši i něco sám. Hlavně se to děje v době dovolených a virových epidemií, kdy jsou kolegové doma na neschopenkách.

Jaké jsou další plány s tímto portálem

Chceme hlavně udržet současný trend rostoucí návštěvnosti. A ten udržíme jen díky kvalitnímu obsahu, který musíme publikovat pravidelně. Pokud totiž zaujmeme návštěvníka, ten si web zapamatuje a přijde zde i podruhé, musíme mu naservírovat nějaké nové informace. Pokud by při druhé návštěvě viděl ten stejný nejnovější článek, pak by již třeba podruhé nepřišel a na náš portál zapomněl.