Výhody bezpečné online archivace pro firmy a živnostníky

Podnikatelé, určitě máte vaše smlouvy, faktury a důležité dokumenty pečlivě uschovány, že ano? Víme, že úroveň zabezpečení dokumentů se liší napříč firmami. Živnostníci mají dokumenty nejčastěji uloženy v šanonech doma ve skříni a nebo v digitální podobě ve svém počítači. Zatím co velké firmy si mohou dovolit lepší archivaci dokumentů.

Ukážeme si několik výhod, proč by si měli všichni malí i velcí podnikatelé archivovat své dokumenty pomocí archivujem.cz.

1. Ochrana před ztrátou

Ochrana před ztrátou - Výhody bezpečné online archivace pro firmy a živnostníky

Důležité dokumenty a smlouvy opravdu ztratit nechcete. Bohužel v šanonu v kanceláři se občas může stát, že se někam špatně daný dokument založí a poté se v potřebné chvíli nenajde. Proto je dobré mít dokumenty zálohovány na bezpečném místě.

2. Ochrana před odcizením

Ochrana před odcizením - Výhody bezpečné online archivace pro firmy a živnostníky

Bezpečným místem, které jsme zmínili výše, rozhodně nemyslíme na externím harddisku v kanceláři ředitele. To opravdu není vůbec ideální. Případný zloděj pravděpodobně bude cílit na posbírání co největšího množství takovýchto zařízení i pro jejich lehké zpeněžení. On si přijde v zastavárně na několik stovek, vy ale přijdete o dokumenty v hodnotě řádově vyšší.

Před odcizením vás také nemusí ochránit uložení dokumentů do cloudových služeb. Může se stát, že cloudu někdo prolomí jejich zabezpečení a vaše dokumenty se dostanou do nevhodných rukou. Proto je důležité vybírat si úložiště se šifrováním. Třeba archivujem.cz, kde budou vaše dokumenty uloženy na discích pouze v zašifrované podobě. Pokud by se tedy náhodou stalo, že by data unikla, útočník je uvidí pouze ve formátu, kde nerozluští žádné informace. K rozluštění by potřeboval klíč, který ale vlastníte pouze vy.

Neponechávejte to náhodě. Může se stát cokoliv. Proto je dobré vždy mít důležité dokumenty zálohovány na bezpečném místě jako je archivujem.cz